Вы не вошли.
Страницы 1
фітнес, навчання, геймдев, корпоративна робота, побут, мода, попкультура, плани, здоров`я, фотографія, подорожі, їжа, англійська та інші мови
документування життя
про війну, якщо буде, тільки дотично
день св. валентина - просто пішли в лаундж бар, коктейлі і хука. тривожний день був, про щось довго говорили, про культури і робочі стосунки, менеджмент (менеджери диванні) поки не розплавилися у крісла. рожеві макаруни, квіти, рафаелло, рожевий шоколад (кислий! реально інший на смак, довго читала історію - дивно усвідомлювати, що новий тип шоколаду комерційно народився прямо перед моїми очима)
в роботі вигорання, новини про скорочення, порізали бонуси квартальні, тривожність постійно, поки плану немає
прийшов tom ford lost cherry - це я сама собі подарунок за поступлення зробила, ще обновила килимок для тренувань, нові гантелі і нові легінси+бра. останні великі покупки до літа
зняли верхні брекети, зробила ретейнер (ношу!), почистила канал, залишилися нижні брекети доносити, коронка в травні і відбілювання І Я БУДУ ДЕНТАЛЬНО ВІЛЬНА АААА
розумію тепер цінність страхових з покриттям дентальних послуг в штатах
слухаю dawn of chromatica, фіти просто відвал всього, якийсь колайд двох світів
З сьогоднішньої лекції:
Švelch, Jaroslav. Gaming the Iron Curtain: How Teenagers and Amateurs in Communist Czechoslovakia Claimed the Medium of Computer Games
Wasiak, Patryk. “Playing and Copying: Social Practices of Home Computer Users in Poland during the 1980s.”
Swalwell, Melanie. Homebrew Gaming and the Beginnings of Vernacular Digitality
Altice, Nathan. I Am Error: The Nintendo Family Computer / Entertainment System Platform, Cambridge,
Consalvo, Mia. Atari to Zelda: Japan's Videogames in Global Contexts, Cambridge
Schreier, Jason. Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made читала
Garda, M. B. and Gabarczyk, P. Is Every Indie Game Independent? Towards the Concept of Independent Game
Страницы 1